close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תוספות שיער - מידע שאת חייבת להכיר

מערכת שורשכג טבת, תשפא07/01/2021

איך יודעים האם השיער הטבעי אותו מחזיק מעצב השיער שלך הוא איכותי? לפי המראה והמגע

תגיות:
תוספות שיער הפכו לדבר שבשגרה עבור נשים רבות בשנים האחרונות. הדבר הטוב בהן הוא שתוספות שיער איכותיות יראו מאוד טבעי ואף אדם לא יוכל להבחין שמדובר בתוספות. הרבה מאוד נשים, ביניהן גם הרבה מפורסמות, משתמשות בתוספות שיער כדי להציג לוק שונה ושופע.
אם אתן שוקלות לעשות תוספות שיער, יש כמה דברים שכדאי מאוד לדעת לפני שניגשים לקליניקה:

השיטות
ישנן מספר שיטות לחיבור של תוספות שיער:
  • • הלחמה – באמצעות הלחמה קרה ודבק קרטין, מחברים את התוספות החדשות
    לשיער הקיים.
  • • קליפס – באמצעות קליפס פשוט, מחברים אלומות של שיער, לשיער הקיים.
  • • שזירה – קולעים צמה לרוחב השיער ואליה קולעים את התוספות החדשות באמצעות חוט.


סוגי השיער
ישנם מספר סוגים של תוספות שיער. הסוג הראשון הוא שיער טבעי איכותי. שיער זה הוא אמיתי לגמרי ומתנהג ממש כמו השיער האמיתי שלך.
הסוג השני שקיים הוא שיער טבעי לא איכותי. סוג זה הוא גם כן שיער אמיתי אך הוא כזה שהפך יבש ומסורבל בשל כך שעבר תהליכים כמו החלקות או דברים בסגנון.
הסוג שלישי הוא שיער סינטטי שמתאים יותר לתוספות זמניות.
איך יודעים האם השיער הטבעי אותו מחזיק מעצב השיער שלך הוא איכותי? לפי המראה והמגע. שיער טבעי איכותי יהיה רך ונעים למגע והמראה שלו אמור להיות טוב וטבעי ולא בעל קצוות שרופים. כדאי גם לשאול מהיכן השיער מיובא. שיער טבעי איכותי בדרך כלל יגיע מארצות בהן האקלים הוא כזה שכמעט ולא מזיק לשיער.

מחירים
המחירים משתנים בהתאם לשיטה וסוג השיער אותם בחרתן. מחירי של שיער סינטטי נע בין 150-200 ₪, שיער טבעי לא איכותי יעלה בין 400-700 ₪ ושיער טבעי איכותי יכול להגיע ל-6,000 ₪. אם הצעת המחיר שאתן מקבלות היא נמוכה ולא הגיונית, כדאי מאוד לברר את הסיבה לכך, יכול להיות שהחומרים בהם משתמשים הם לא איכותיים.
כמובן שגם צריך לקחת בחשבון שכל מעצב שיער מתמחר בצורה שונה ולפי הניסיון שלו והרמה המקצועית שלו.

כמה זמן התוספות מחזיקות
גם כאן, כמו במחירים, הכל תלוי בסוג ובשיטה. תוספות שיער בהלחמה הן אלה המחזיקות בדרך כלל לתקופת זמן הארוכה ביותר – בין שלושה עד שישה חודשים. גם תהליך ההרכבה שלהן לוקח הכי הרבה זמן – בערך שלוש שעות.
תוספות קליפס מחזיקות לתקופה של חודש עד שלושה חודשים וזמן ההרכבה שלהן הוא שעתיים. יתרון גדול בתוספות קליפס הוא שהן רב שימושיות ואין צורך להחליף אותן לעיתים תכופות. תוספות השזירה מחזיקות כשלושה חודשים והחיבור שלהן הוא המהיר ביותר ולוקח בין שעה לשעה וחצי.

נזקים
כמו בכל דבר, גם כאן יש חסרונות. המשקל של התוספות עלול להפעיל לחץ על השורשים ולכן חשוב מאוד לבחור את התוספות המתאימות לסגנון השיער שלכן. התאמת הצפיפות של השיער החדש הוא קריטי כדי למנוע מתיחה לא נחוצה של השיער הטבעי.
הכוונה היא שאם יש לכן שיער עדין למשל, התוספות צריכות להיות פחות צפופות מאשר סוגי שיער אחרים, אם יש לכן קווצות עבות וגסות יותר צריך לחפש שיער עם צפיפות בינונית. מיקום התוספות הוא גם חשוב. וודאו שהתוספות ממוקמות היכן שהשיער הוא שלכן והימנעו מאזורים שבריריים.

הדבר החשוב ביותר – בחירה נכונה של אשת המקצוע שתלווה אותך
בחירת מעצבת השיער הוא הדבר הכי חשוב! כמו בכל דבר, אתן רוצות שמי שתטפל בכן היא אשת מקצוע מנוסה שיודעת מה היא עושה ולא להפקיר את הראש שלכן בידיים לא מיומנות. כיום, ישנם הרבה אנשים שקוראים לעצמם מומחים לתוספות שיער אבל בעצם אין להם מושג מה הם עושים ומאלתרים על הדרך.
לא אצלנו! קודם כל, שימו לב לניסיון. בקשו לראות עבודות שהיא עשתה, תמונות אמיתיות של העבודות יעזרו גם כן.
אם אתן עדיין לא בטוחות במאה אחוז ורוצות לעשות עוד בדיקה, תנסו לברר עם לקוחות שעשו אצלה תוספות שיער: איך ההרגשה עם התוספות? האם השיער נושר? האם החיבורים נפלו? האם זה נראה טבעי? ועוד כל שאלה שעולה בדעתכן.
כמו כן, בקשו להגיע לפגישת ייעוץ. פגישה זו מיועדת בשבילכן ומטרתה להרגיע אתכן ולהסיר אצלכן כמה שיותר חששות. בשיחה אחת על אחת עם מעצבת השיער גם תוכלו כמעט מיד לדעת עם יש לכן עסק עם מקצוענית או שלא.

הרבה נשים היום משתמשות בתוספות שיער, אז ממש אין לכן סיבה להתבייש אם אתן שוקלות את העניין. השתלנו לעזור עם הטיפים האלו אבל הן לא תחליף להתייעצות עם אנשי מקצוע. במידה והחלטתן ללכת על זה – בקרו באתר של שרית תוספות שיער וקבלו מידע מקצועי מהמומחית לתוספת שיער.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה